OPI – Brand Story – De la tehnica dentara la unghii

În calitate de lider mondial în industria de îngrijire a unghiilor profesionale, OPI se angajează să furnizeze produse și servicii de înaltă calitate, cu accent pe siguranța și inovarea industriei. Cunoscut pentru formula sa excepțională, culorile la modă și denumirile iconice, lacurile OPI sunt puternic pigmentate, de lungă durată și rezistente – oferind consumatorilor un lux accesibil.

OPI
OPI – RIVIER

 OPI a schimbat industria unghiilor la apariția sa în 1981. Combină tehnologia de vârf cu un simț al stilului inegalabil, păstrând o reputație excepțională pentru excelență și inovație la nivel mondial!

OPI, numit inițial Odontorium Products Inc., a fost initial o companie de produse de tehnică dentară. La puțin timp după deschidere, inițiatorului Schaeffer i s-a alăturat Suzi Weiss-Fischmann, Co-fondator și Ambasador al brandului OPI. Schaeffer și Weiss-Fischmann, în parteneriat cu biochimistul R. Eric Montgomery, au creat un sistem acrilic extrem de cerut în saloanele cosmetice. Ulterior au închis afacerea cu produse de tehnică dentară și s-au concentrat exclusiv pe produse pentru unghii, schimbând denumirea în OPI Products Inc.

În 1987, a fost lansată sticluța de ojă OPI al carei design brand-new a devenit un simbol.

Primele 30 de culori au avut nume captivante și jucăușe precum Coney Island Cotton Candy, Malaga Wine și Kyoto Pearl. Acestea au atras atenția femeilor și au adus două lucruri importante pentru brand: conștientizarea consumatorilor și loialitatea consumatorilor – la scară globală.

În prezent, OPI este disponibil în peste 100 de țări și oferă o linie completă de articole profesionale, inclusiv tratamente pentru unghii, produse de finisare, loțiuni și produse pentru manichiură / pedichiură. Compania pune un accent puternic pe responsabilitatea socială prin strângerea de fonduri și conștientizare pentru numeroase organizații de caritate prin parteneriate de vânzare cu amănuntul și inițiative filantropice de bază.

Fiind o divizie Coty, brand-ul păstrează amprenta companiei: „frumusețea umanității stă în individualitatea oamenilor săi, iar aceasta este cea care face diferența. Oricine alegi să fii, exprimă-te cu mândrie pentru că aceasta dă autenticitatea”.

După 34 de ani, OPI este leader în industria produselor pentru unghii, cu vânzări de peste 100 de milioane de sticluțe pe an. Weiss-Fischmann este cunoscută ca “Prima doamnă a unghiilor.”