Revlon – istoria legendarelor colectii de la inceputuri si pana in prezent

Avand in vedere ca saptamana trecuta am facut un sale special pentru Revlon, haideti sa vedem istoria acestei companii, intrucat este una stufoasa!

Compania Revlon isi are radacinile in anii 1930, mai exact a fost fondata in data de 1 martie 1932 la New York, de catre cei doi frati Charles & Joseph Revson, alaturi de chimistul Charles Lachman. Tu te-ai prins acum de ce compania se numeste asa? Ei bine, la numele de familie al celor doi fondatori s-a adaugat litera „L” din patronimul chimistului, iar asa a rezultat Revlon!

Astfel ca, cei trei cofondatori au lucrat umar la umar pentru a dezvolta un proces de fabricatie unic si eficient, lansandu-se pe piata in prima faza cu un singur produs si anume un „smalt de unghii” (oja). De-a lungul timpului, acestia au dezvoltat o gama larga de nuante de oje, inlocuind colorantii cu pigmenti.

Un moment important pentru companie a fost anul 1937, in care a aparut primul anunt de publicitate in cunoscuta revista New Yorker Magazine, fapt ce a adus companiei si mai multi clienti.

Trecand mai departe, din anul 1939 compania a lansat si o gama de rujuri si a promovat ideea ca nuanta buzelor trebuie sa se potriveasca cu cea a unghiilor.

In timpul celui de-al Doilea Razboi Modial, compania a creat produse de machiaj si produse conexe pentru armata Statelor Unite ale Americii, iar pana la sfarsitul acestuia, Revlon era al doilea producator de produse cosmetice din Statele Unite.

In ceea ce priveste expansiunea in strainatate, compania a inceput sa isi comercializeze produsele la sfarsitul anilor 1950, primele filiale fiind in Franta, Italia si Mexic.

Un pas important a fost aparitia in revista Vogue, in anul 1952, prin intermediul campaniei „FIRE AND ICE”, model fiind celebra Dorian Leigh. Aproape 50 de ani mai târziu, în noiembrie 2010, Revlon a creat din nou reclama revistei pentru campania „Fire and Ice”, de data aceasta cu actrița Jessica Biel.

Speram ca inca esti cu noi si urmeaza un lucru foarte interesant, mai exact aparitia rujului Lustruous Lipstick, care da, inca se fabrica sub acest nume! Acest moment s-a intamplat in anul 1957, rujul avand o formula inovativa si un nou ambalaj atragator.

In anul 1961, compania reface formula rujului, lansand „Super-Lustrous II”.

In anul 1965, Revlon a lansat chiar si o vopsea pentru par, intitulata COLORSILK, iar in 1973 lanseaza si un parfum, numit Charlie, care devine numarul 1 global la categoria de parfumuri.

Un moment trist pentru compania Revlon, in anul 1975 fondatorul Charles Revson se stinge din viata, luandu-i locul Michel Bergerac (presedintele companiei), mai tarziu fiind vanduta si redenumita Revlon Group Inc.

In anul 1979, alauri de Sensor Perm, a fost lansat brand-ul REVLON PROFESSIONAL, iar in 1980 a avut loc campania „THE MOST UNFORGETTABLE WOMEN IN THE WORLD”, alaturi de supermodele precum Iman, Claudia Schiffer sau Cindy Crawford.

Pana in prezent, compania a reusit sa scoata pe piata numeroase produse cosmetice, iubite de femeile din intreaga lume, produse precum fondul de ten & paletele COLORSTAY, gama CANDID etc.

Usor, usor ne apropiem de prezent, iar in anul 1991 apare gama de rujuri&creioane de buze COLORSTAY, fiind considerat primul ruj care nu se transfera.

Mai este un ultim aspect pe care vreau sa il mentionez, si anume ca in anul 2018, Revlon a lansat campania „LIVE BODLY”, care incurajeaza femeile „sa traiasca indraznet”!

Asadar, am ajuns si la sfarsit. Nu-i asa ca este grozav sa stii istoria din spatele brand-urilor pe care le folosesti? Iti recomandam sa citesti si OPI – De la tehnica dentara la unghii.