Essence
Afișez 1 - 16 din 338 de rezultate
-
Luciu de buze Juicy Bomb Shiny Lipgloss Essence
Evaluat la 4.93 din 58,99 lei -
Creion de buze Soft & Precise Essence
Evaluat la 5.00 din 55,50 lei -
Luciu de buze Extreme Shine Volume Essence
Evaluat la 4.90 din 511,50 lei Adauga in cos Acest produs are mai multe variații. Opțiunile pot fi alese în pagina produsului. -
Creion de ochi Kajal Essence
Evaluat la 5.00 din 55,50 lei -
Mascara Lash Princess False Lash Effect Essence
Evaluat la 4.94 din 519,50 lei Adauga in cos -
Corector Camouflage + Matt Essence
Evaluat la 4.90 din 515,00 lei -
Mascara pentru sprancene Make Me Brow Essence
Evaluat la 4.92 din 514,00 lei Adauga in cos Acest produs are mai multe variații. Opțiunile pot fi alese în pagina produsului. -
Pudra Translucida All About Matt! Fixing Compact Essence
Evaluat la 5.00 din 515,00 lei Adauga in cos -
Paleta Contur Essence Contouring Duo Palette 10 lighter skin
Evaluat la 5.00 din 519,50 lei Adauga in cos -
Creion de buze 8h Matte Confort Essence
Evaluat la 5.00 din 59,00 lei Adauga in cos Acest produs are mai multe variații. Opțiunile pot fi alese în pagina produsului. -
Ruj Hydrating Nude lipstick Essence
Evaluat la 5.00 din 514,00 lei Adauga in cos Acest produs are mai multe variații. Opțiunile pot fi alese în pagina produsului. -
Creion pentru sprancene Superlast 24h Eyebrow Pomade Pencil Waterproof Essence
Evaluat la 5.00 din 510,00 lei -
The Blush Essence
Evaluat la 5.00 din 512,50 lei -
Eyeliner Liquid Ink Eyeliner Waterproof Essence
Evaluat la 5.00 din 514,00 lei Adauga in cos -
Pensula pentru pleoape Essence Eyeshadow Brush
Evaluat la 5.00 din 59,50 lei Adauga in cos -
Creion de ochi Long Lasting Essence
Evaluat la 5.00 din 58,00 lei
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devinit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord.
În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.”
95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite.
Nu testează pe animale produsele.