Returnarea produselor

Pe RIVIER facem tot posibilul să fii pe depin mulțumit/ă de cumpărăturile efectuate la noi, totuși, în cazul în care nu ești mulțumit/ă de produse, le poți returna în baza prevederilor legale în vigoare.

Cumpărătorul are la dispoziție 14 zile calendaristice pentru returnarea produselor, dar noi ne-am gândit să mărim această perioadă până la 60 zile. De menționat faptul că oferim garanția termenului de valabilitate al produselor, în caz contrar vă oferim un produs nou și banii înapoi.

În cazul în care:

  • Termenul de valabilitate este expirat;
  • Produsul a suportat daune în timpul transportării;
  • Ți-a fost livrat un alt produs, nu cel comandat;
  • Produsul nu corespunde informațiilor plasate pe site (fotografie, descriere, denumire, nuantă, consistentă).

Ne rezervăm dreptul de a cere dovezi concludente (poze la produsele unde să fie vizibile defectele, codul de bare ce poate confirma că produsul este achiziționat prin intermediul nostru, poză unde să fie vizibil conținutul coletului, sticker-ul coletului ce conține informațiile noastre de expediere), iar în acest caz costurile sunt suportate de noi.

Denunțarea de contract se face prin completarea formularului de retur. Singura condiție este că produsul să fie în aceeași stare în care a fost livrat ( să aibă ambalajul original și documentele care l-au însoțit ).

Cheluielile de returnare vor fi suportate de către cumpărător în cazul în care renunțarea nu este din vina RIVIER BEAUTY SRL.

Cum procedez?

Nu trebuie să ne prezinți vreun motiv, te invităm să ne contactezi la adresa de e-mail [email protected] sau la numărul de telefon 0722 748 437. Puteți folosi și modelul de formular de mai jos.

După recepționarea coletului, rambursăm prețul de achiziție în termen de 14 zile de la data retragerii dumneavoastră din contract.