Intrebari frecvente

De ce sa ai cont pe Rivier?

Daca ai cont pe Rivier iti poti seta adrese prestabilite de livrare si facturare, poti salva produse in lista de favorite sau poti vedea istoricul si statusul comenzilor si vei avea acces la resursele puse la dispozitie de catre noi pe platforma doar membrilor. Inscrie-te acum intr-un univers al frumusetii!

Cum imi fac cont pe rivier?

Sa iti faci un cont la noi nu dureaza mai mult de 30 de secunde. Intrii pe AICIapesi pe Inregistrare (in dreapta Autentificarii) si completezi formularul de acolo cu numele, prenumele si adresa ta de email. Done!

Unde vad statusul comenzii mele?

Daca doresti sa vezi statusul comenzii tale trebuie sa intrii in contul tau (dand click pe iconita din dreapta sus) si dupa alegi din meniu Comenzi.

Cum imi setez adresa de livrare?

Daca vrei ca adresa ta de livrare sa ramana salvata pentru fiecare comanda, poti face asta foarte simplu si rapid din contul tau. Ajuns pe pagina contului tau selecteaza din meniu Adrese.

Care sunt modalitatile de plata?

Comenzile pot fi platite online cu cardul (Visa, Visa Electron, Maestro sau Mastercard), la livrare sau prin transfer bancar. Preturile sunt finale si afisate in LEI. Nu exista alte taxe suplimentare.

Ce fac daca mi-ai uitat parola?

Se mai intampla.. tot ce trebuie sa faci este sa intrii pe pagina Parola uitata si sa completezi email-ul tau. In cateva minute vei primi pe email un link pentru setarea noii parole.

Care sunt modalitatile de livrare?

Puteti selecta firma partenera cu care doriti sa trimitem produsele la Dvs. in functie de operatorii din zona. Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 200 lei, veti beneficia de transport gratuit. Pentru comenzile mai mici se aplica o taxa de 14,99 lei prin URGENT CARGUS si 16,99 lei prin FAN COURIER, tarif valabil pentru intreaga tara.

Cat de repede ajung produsele la mine?

Conform garantiei noastre de livrare, noi trimitem produsele catre curier in maxim 24 de ore din momentul comenzii, altfel va oferim transport gratuit. Curierul livreaza produsele a doua zi sau cel tarziu in 48 de ore. *Comenzile plasate in zilele de sambata si duminica sunt procesate luni. Mai multe detalii pe pagina Livrarea comenzilor.

Cum returnez un produs?

Conform garantiei noastre, puteti returna produsele in 60 de zile de la primirea acestora. Verifica daca produsul pe care doresti sa-l returnezi este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

In cat timp primesc banii inapoi dupa retur?

Conform legii, vom livra banii in maxim 14 zile de la data la care primim pachetul. Noi ne-am propus sa livram banii in 24 de ore. Imediat ce produsele au ajuns la noi si returul este acceptat, trimitem banii.

Cum aflu cand un articol revine in stoc?

Daca doresti sa fii prima persoana care afla cand un produs se intoarce in stoc, trebuie sa intrii pe pagina produsului si sa-ti completezi mail-ul in casuta de notificare. Astfel imediat ce produsul intra in stoc iti vom trimite un mail. Daca vrei sa stii cand revin in stoc mai multe produse v-a trebui sa repeti procesul pentru fiecare produs in parte.

Ce se intampla daca nu ridic comanda?

Daca nu ridici comanda, compania noastra este nevoita sa suporte atat taxele de livrare si retur, dar si taxele de depozitare a pachetului cat timp a fost la firma de curierat. In plus vom anula toate beneficiile dvs din platforma Rivier, iar comenziile viitoare vor trebui platite inainte de a fi livrate.