Intrebari frecvente

De ce să ai cont pe Rivier?

Dacă ai cont pe Rivier iți poți seta adrese prestabilite de livrare, poți salva produse în lista de favorite, poți vedea istoricul și statusul comenzilor, vei avea acces la resursele puse la dispoziție de către noi pe platformă doar membrilor sau vei putea beneficia de punctele de fidelitate acumulate. Înscrie-te acum într-un univers al frumuseții!

Cum îmi fac cont pe rivier?

Să îți faci un cont la noi nu durează mai mult de 30 de secunde. Intrii AICI  și completezi formularul de acolo cu numele, prenumele și adresa ta de email. Done!

Unde văd statusul comenzii mele?

Dacă dorești să vezi statusul comenzii tale trebuie să intrii în contul tau (dând click pe iconița din dreapta sus) și după alegi din meniu Comenzi.

Cum îmi setez adresa de livrare?

Dacă vrei ca adresa ta de livrare să rămână salvată pentru fiecare comandă, poți face asta foarte simplu și rapid din contul tău. Ajuns pe pagina contului tău selectează din meniu Adrese.

Care sunt modalitățile de plată?

Comenzile pot fi plătite online cu cardul (Visa, Visa Electron, Maestro sau Mastercard), la livrare sau prin transfer bancar. Prețurile sunt finale și afișate în LEI. Nu există alte taxe suplimentare.

Ce fac dacă mi-ai uitat parola?

Se mai întâmplă.. tot ce trebuie să faci este să intrii pe pagina Parolă uitată și să completezi email-ul tău. În câteva minute vei primi pe email un link pentru setarea noii parole.

Care sunt modalitățile de livrare?

Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 200 lei, veți beneficia de transport gratuit. Pentru comenzile mai mici se aplică o taxă de 14,99 lei prin URGENT CARGUS, tarif valabil pentru întreaga țară.

Trimiteți și prin Poșta Română?

În acest moment nu livrăm prin intermediul Poștei, doar prin companii de curierat direct la ușa clientului.

Cât de repede ajung produsele la mine?

Conform garanției noastre de livrare, noi trimitem produsele către curier în maxim 24 de ore din momentul comenzii, altfel vă oferim transport gratuit. Curierul livrează produsele a doua zi sau cel tărziu în 48 de ore. *Comenzile plasate în zilele de sâmbăta și duminică sunt procesate luni. Mai multe detalii pe pagina Livrarea comenzilor.

Cum returnez un produs?

Conform garanției noastre, puteți returna produsele în 60 de zile de la primirea acestora. Verifică dacă produsul pe care dorești să-l returnezi este eligibil pentru retur și apoi completează formularul de returnare. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original.

În cât timp primesc banii înapoi după retur?

Conform legii, vom livra banii în maxim 14 zile de la data la care primim pachetul. Noi ne-am propus să livrăm banii în 24 de ore. Imediat ce produsele au ajuns la noi și returul este acceptat, trimitem banii.

Cum aflu când un articol revine în stoc?

Dacă dorești să fii prima persoană care află când un produs se întoarce în stoc, trebuie să intrii pe pagina produsului și să-ți completezi mail-ul în căsuța de notificare. Astfel imediat ce produsul intră în stoc iți vom trimite un mail. Dacă vrei să știi când revin în stoc mai multe produse v-a trebui să repeți procesul pentru fiecare produs în parte.

Ce se întâmplă daca nu ridic comanda?

Dacă nu ridici comanda, compania noastră este nevoită să suporte atât taxele de livrare și retur, dar și taxele de depozitare a pachetului cât timp a fost la firma de curierat. În plus vom anula toate beneficiile dvs din platforma Rivier, iar comenziile viitoare vor trebui plătite înainte de a fi livrate.